Skivor

Hej!
Mycket att berätta..
Sjuk som jag är är min bästeväns skiva once in a lifetime så jag skulle bara gå. Var jätte kul att vara med henne & se hur fin hon var. Jag vart ju såklart sugen att gå på årets skiva på flustret, så syster kom så snällt och hämtade mig & klädde upp mig med alla hennes prylar & ihop plockande kläder till en snygg outfit. Vart en riktigt rolig kväll & jag är glad att jag gick ut, även fast jag visste att jag inte skulle bli friskare. Men det var värt det, kunde inte missa. Nu sitter jag här och snorar, tror febern börjar krya på också.  Jag skulle hemskt gärna vilja bli frisk nu så jag kan jobba fredag lördag & fira tess. Ikväll är det Sofia sörlings skiva också, en av mina närmaste vänner är riktigt ledsen att min kropp inte orkar. Hoppas din kväll blir super.

Nu ska jag hinka i mig vitaminer & hoppas på det bästa. Fick även ett till jobberbjudande idag till sommar, det går bra nu.
Slänger in bilder på min fina anna lavén.












Kommentarer
Postat av: ANNA

ååååh du är så bra min älskling!!!

2010-05-13 @ 11:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0