Dålig uppdatering jag vet.

Ska jag vara ärlig har jag lite glömt bort bloggen, lagt den åt sidan. Men jag dyker upp när man minst anar det. Är fortfarande sjuk, skulle vara rätt skönt att få vara ute och känna värmen i det fina vädret men nej soffläge.

Nu till en tråkig sak, eller irriterande. Vår gamla dator uppgraderade sig själv & raderade därför alla bilder jag har på den datorn, dvs 10 års liv. Har haft datorn sålänge & det var fullt med utomlands bilder,bilder från ärentunaskolan,ekebyskolan ja allt! Värst av allt är ändå att alla tror det var upp mot 500 bilder på mig & anna från småttingar till nu är borta. kul. De bilderna var dem bästa. Life´s a bitch. Jaja nu släpper vi det.

Solero Pineapple tror jag kan bli sommarens glass. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0