stressig men skön dag.

Praktikdagen har varit jobbig, väldigt stressig. Som tur var fick jag sluta 45 min tidigare och passade då på att åka en sväng till gymet. På vägen hem mötte jag bästaste niklas i svista. Han påpekade att jag blivit så dålig på höra av mig & jag skyllde på praktiken vilket till viss del är sant . "flickan börjar bli stor" fick jag tillbaka. Han ville även ha sällskap på akuten men jag hade ingen större lust att sitta där i flera timmar så jag tog en promenad med mami ute i solen istället. underbart. försökte även få med mig anna ut men ja det är ju inte det lättaste.

                                                      


                                           Jag ska bättra mig , jag lovar. <3






Kommentarer
Postat av: anna

hahahahaha jag var trött jööö :( i morgon?? kom förbi och slit ut mig.... puss

2010-03-09 @ 18:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0