sovmorgon

Vaknade kl 10 , härligt att sova ut.  Jobbar 3-9 idag för att se hur det är att stå i receptionen på kvällen. Så varje tisdag blir att jobba kväll nu, tror jag kommer gilla det. Ska även vara i waterlounge idag, kan bli spännande. Nu ska jag åka till Kia för att beställa nya delar till bilen efter haren.. får se hur det går, de kommer antagligen fråga mig massor jag inte har någon aning om. Sedan blir det gymet och till knivsta. Fan vad jag vill att snön försvinner nu så man kan ut och springa rejält.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa dig ett liv istället

2010-03-16 @ 13:41:06
Postat av: lina

ska han/hon som anonymt komenterar säga.

2010-03-16 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0