min helg

Sen uppdatering om helgen. Efter matchen i lördags var det firandes men jag skulle åka till morfars 80 fest i ärentuna först. Riktigt trevligt & roligt där, hade velat stannat lite längre men jag kom så sent så partyt var över för alla gamlingar där. Åkte vidare in till stan gick ut med syster & mattias för att vänta in laget och fira med dem. Träffade på Tess, emma Johanna därinne också. Så när laget väl kom hade jag redan lessnat på saluhallen så jag och tess gick därifrån. Mötte upp några vänner senare igen.

Söndagen spenderades med linette. ägnade ännu en dag åt innebandyn kollade på sirius- storvreta derbyt. Underhållande match. En söndag som var sista dagen på sportlovet & det kändes väl inte allt för kul. slit och släp idag igen på Hotellet. 5 veckor kvar till påsklovet..

Nu ska jag mysa lite med limpan.




Kommentarer
Postat av: okänd

hahah där är matte och malin ju!

2010-03-02 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0