Grattis emma

Första dagen i receptionen avklarad. Lite pirrigt sådär i början men sen gick det bättre. Cissi som jobbar där är hur skön som helst. Dock gillar jag inte att stå och häcka så mycket, så på såvis var våningsservice roligare när man inte stod still en minut.  Fredag imorgon lovely.Ska ta mig ner en sväng på stan imorgon efter jobbet , är inte på stan allt för ofta nuförtiden. Ska se efter om jag fått in min innebandyväska, har äntligen gått och beställt mig en stor unihoc med hjul så jag slipper bära och kånka å med hjälmen utanför dessutom. Fredagskvällen bjuder på mys med malin,anna & mattias förhoppningsvis.

Grattis säger vi till denna underbart söta kusin , 18 år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0