22.30

Min första lediga dag och jag har städat i princip hela dagen. Röjde alla mina kläder tror jag slängde 4 kassar. Nångång måste man ta steget att slänga alla gamla kläder också. Vet inte varför man sparar på så mycket skit man inte använder. Har även varit hos tandläkaren, har aldrig haft nå problem med det förr men tror jag börjar ogilla det , speciellt när dem ska hålla på att skrapa bort tandsten, usch.

Nog om det, imorgon ska jag provjobba för Suma.Hoppas verkligen det ska gå bra. Börjar sex så jag lär väl krypa till sängs om man ska hinna snoza lite också. 4.15 alarm.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: mickaN

ser att du klippt bort mig ;)

2010-04-01 @ 08:24:08
Postat av: Lina

förlåt gjorde det för jag använde bilden som Cv bild. men har dig på den andra datorn kvar =)

2010-04-01 @ 17:02:07
Postat av: mickan

haha de hoppas jag ;)

2010-04-02 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0