vilken jävla lycka!

Jag har varit med om paniken efter att hitta en klänning, jag har varit med om att testa allting inför morgon dagen, fixa håret hos bäste vän och fixa naglarna kl 12 på natten. jag har varit med om den ivriga längtan efter morgon dagen och spänningen som gjorde att du inte kunde sova en blund. Att stiga upp och känna att idag kommer bli en av mina livs lyckligaste dagar. Från champangefrukosten till lunch i skolan med uppträdande av lärarna till allvarligare snyfttal av läraren i klassrummet om livets allvar. "nu börjar livet" - visst, en ny väg i livet startar men den gamla och delvis jävligt roliga i det stora hela försvann. Dock kunde jag inte få fram en enda tår förrän vi sprang ut och jag kramade mormor som hade tårar i ögonen. Då måste jag erkänna att det föll en, men utav ren lycka.
Kan inte beskriva känslan av att springa ut från skolan och att åka flaket, flaket var det roligaste på hela dagen, bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Skrek som en galning och lyckoruset går inte att beskriva men de som själva tagit studenten vet nog själva hur jävla härligt det  var. Skulle vilja göra om det redan, flera gånger om. Kvällen började på skarholmen och slutade glatt på bj med syster malin och camilla, tack för kvällen ni gjorde den bäst.

Nu har det redan gått en dag, & jag önskar redan jag fick göra om allting igen. Villen känsla, vilken dag jag kommer minnas som den bästa varje dag. Studenten 2010- TH3























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0