en läxa

Sovmorgon till ett haha välbehövligt efter gårdagens nervositeter... Dum som man är åkte jag och cecilia lite bil efter jag druckit vin till maten.. & det skulle ju snabbt få sina konsekvenser. Efter att ha gått och skrattat på en kyrkogård åt något helt annat skulle vi vidare hemåt.. Mitt ute på landet runt 1 på natten står en bil och har på helljus jag tänkte va fan är det för idiot och blinkar snabbt med helljuset.. Därefter ser vi átt det är polisen, Och vid det tillfället har vi aldrig varit så rädda jag och cissi framförallt inte jag, trodde verkligen mitt körkort skulle ryka där. Men alkoblåset visade inget som tur var.. Där får man för att man håller på som man gör.. damn.


Nu har cissi åkt, usch saknar henne reedan. Vi skulle ju göra allt i sommar ju bruden, nu får jag vänta sex långa veckor tills du är tillbaka. Ha det så bra nu min vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0