sportlov

Gårdagen med mina tjejer var super trevlig! Eftersom det var lite snökaos sov jag hos linette, lika mysigt som alltid.

Idag bestämde sig jag & sörling för att åka lite skidor i storvretaspåret, & vad kunde inte passa bättre efteråt än med en isglass? haha varm choklad hade nog varit snäppet godare. Skönt var det iaf & jag tror det blir ett varv imorgon också om det inte är allt för kallt men 24 minus låter rätt häftigt. 

Sportlov, hur härligt är inte det.. Ska verkligen njuta av ledigheten nu & bara umgås med mina kära. & verkligen sova, att inte behöva ställa väckarklockan är det bästa. Dock ska jag se hockeyn imorgon bitti finland- sverige kan man inte missa men blir nog till att gå och somna om direkt efteråt. älskar't.

Slänger in några bilder från gårdagen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0