dra mig baklänges

Äntligen var samantha tillbaka i skolan som vi saknat henne! dock åker hon till sälen på lördag tills maj.. Har blivit bjuden på en avskedsmiddag fredag at her place.

Är heeelt slut..
Var på stan och köpte serveringsbyxor köpte även en as ball klocka som dock hann gå sönder innan jag kom ut från affären, var bara att lämna tillbaka, surt. Har hittat en adidasklocka som bara måste bli min.. 

Jag kunde inte vara mer mör än vad jag är i kroppen just nu. Jag och Ciss bestämde oss för att köra ett 75 min fyspass på Nautilus. Vi visste nog inte riktigt vad vi gav oss in på. Var i likhet med fotbollsfysen man hade förut, men det var ett tag sen. Nu däremot är det så jäkla skönt, & pricken över i:et att vi börjar halv 3 imorgon.  

nu ska jag ta mig en kall smoothie m m m muums!




 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja herregud.. trodde inte att ja skulle bli slut redan efter uppvärmningen haha, men nu känns de bra ju :D

2010-02-02 @ 21:34:21
Postat av: malin

hahahahha

2010-02-03 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0