Svar på tal

kan du int berätta mer om dina killar?rätt mkt me 4som man älskar?man vet ju inte nå om dej. peace (=

Fick denna kommentar så jag tänkte jag skulle svara så gott jag kan, utan att gå in för mycket på detalj.

Frågan löd hur många som sakt att de älskar mig, & vad jag kan komma på är det 4 stycken
 
Robin, som jag inte alls var tillsammans länge med. tror det var runt 4 år sedan. Träffades i läbylokal på en fest.
Henrik, vi var tillsammans nästan 1 år. Vi träffades på ärentunaskolan. Det var ett roligt år, vattholmaminnen.
Marcus, vi var tillsammans några månader. Träffades på min nuvarande skola Ekeby.
Johan, var också tillsammans några månader tills efter sommaren. Kände honom sen tidigare halvt.

Det är ungefär i kort sammanfattning vilka jag minns sa att det älskade mig.

Nu ska jag äta korv sen sova. Puss

 


Kommentarer
Postat av: adde

jag älskar dig. nu är det 5. du måste skriva om mig också!!!! eller, nääää!!! fyfan!!!! ÖÖÖRNRNRNR ÖÖÖÖRRRNN ÖÖÖÖÖRRRNNN!!!!

2010-04-21 @ 12:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0