Slut i bena

hej håpp!

Det blev inget uppsala och projektarbete. I sin hast bestämde sig jag & mina systrar för att åka till sthlm i hopp om att hitta en studentklänning till mig & en bröllopsklänning till malin. Hur vi gick, in och ut i varje affär men det var riktigt dåligt utbud i stockholm. Bättre i Uppsala.. Åkte även till Kista och sprang där så är precis hemkommen. Blev en lång kväll, men rätt spårad och rolig. Inte varje dag man umgås med sina syskon. De är bäst.

Inhandlade iallafall någonting. En färgglad tröja från second hand tydligen haha, trodde inte det var en second hand butik med så snygga kläder. Jaja nu måste jag in i duschen & lägga mig. Imorgon väntar en fartfylld dag. 

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Malin

Aha, ska jag gifta mig?

2010-04-29 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0