memories


Sitter och kollar på gamla bilder från Finand förra våren. Det är nog ett av det bästa besluten jag gjort i mitt liv, att åka till Finland på praktiken 3 veckor. Praktiken var bara en liten del av allting på resan, det var allt runt omkring som gjorde det bra! Lägenheterna där vi bodde, festandet, vännerna som var med. Lärde känna ungrare och italienare som vi bodde med. Jag, emma, pelle,max,linda och josefin representerade Sverige. En sak jag lätt skulle vilja göra om.  Hade inga större förväntningar på Finland, snarare en dålig bild av landet, men det visade sig till min förvånad & människorna var hur sköna som helst.




















hela gänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0