lilllördag

Nyvaken Lina som skriver. Har varit uppe sen halv 5 och jobbat så var tvungen att gå och lägga mig nån timme, eller de vart några timmar.. Jaja, cash, måste spara ihop pengar till åland som är rätt så snart & sedan utomlandsresan med mina vänner.. Hade vi gått upp hade den vart betald & klar men nu får jag tjäna ihop pengarna, men det går det med.

Nu väntas mat & innebandyträning, känns så sjukt konstigt & jobbigt att ta fram innebandysakerna igen.. Är inte redo, vad har vi att träna för nu.. Sen blir det festligheter med cissi, Ska bli skitkul! Cissi är en sådan person som man bara dansar med när man går ut vilket jag alltid vill så det kommer bli mycket höfter ikväll. Vi börjar på vip.

Have a good time. Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0