huvudvärk ja, men det hör väl till antar jag.

Igår var vi på Amanda walls och Maria schoeps skiva på BJ. Det var skitkul, vart lite för mycket av det goda bara & kvällen slutade inte som man tänkt sig men ibland är det bara skratta åt det. Idag är det äldsta systers dag, hon fyller 26. 26 åringen firades på restaurang Alexander med en lunch. Innan dess var jag & andra syster till ekonomikum stadsparken och gick runt lite, fula oss. Förutom den extrema huvudvärken har jag haft en jätte härlig dag än sålänge. Valborgskvällen blir dock lugn iomed att jag börjar jobba sex imorgon bitti. Får se om jag kanske åker till samantha i bälinge på middag med tjejerna.

Nåja nu ska jag sova ett tag & äta grillat. 


 Grattis Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0