huvudet är inte på topp

Godmorgon. Sitter hos Malin väntar på att jag ska kunna åka hem. Utgången igår kunde blivit så sjukt flopp. Det hela började med att jag glömde min dricka hemma & skulle förfesta istan. Vi skulle gå in på vip innan elva så vi åkte dit, för att dricka därinne Skulle ta ut pengar, jag trodde jag hade omkring 400 kvar på kortet. 11 kronor hade jag räckte inte ens till garderoben. Tiog mig ett litet tag att förstå att hela mitt studiebidrag gick åt förra helgen. Vi gick hem till malin igen fick tag i dricka och gick sedan tillbaka runt tolv men då kunde vi inte bestämma om vi skulle in på vip eller kalas.. Det slutade på kalas. Ibörjan var det skitkul, as mycket folk sen lättade alla.. De kanske gick till vip. =) Nej nu ska jag klä på mig & åka hem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0