hemma

Hemma efter en helgs festligheter med rasbo, eller segertåget som vi bytte namn till. I fredags gick vi ut på arken, rätt skönt ställe dock hade inte övervåningen öppet så vi tänkte gå dit på lördagen men vi stannade på alla de olika hotellen som var fyllda med liv. Helgen bjöds på en hel del skratt, dricka & få innebandymatcher. 2 stycken slutade det med, eftersom björklinge lämnade VO, kl 8 på morgonen. Sista matchen mot sirius fick jag lira ute lite också, skit kul, sprang som en tok.

Om man ska sammanfatta helgen var det skoj,grabbar,pinsamheter,alkohol,innebandy. Hade velat spelat lite mer matcher & bott på ett annat hotell men det får kanske bli nästa år. vi får se. nu är jag hemma igen & äntligen frisk så att jag kan jobba igen.


























Kommentarer
Postat av: -

Vad hade du i munnen på bild nr 5? Jag ser vad det föreställer, men är nyfiken på vad det är för något? Vad har den för syfte?

2010-04-25 @ 23:57:15
Postat av: Lina

Det är en slags mjölk-aktik likör shot.

2010-04-26 @ 06:38:58
Postat av: tess

haha jag trodde de var en tandborste :o Skit söt på alla bilder <3

2010-04-26 @ 10:32:36
URL: http://tessilimess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0