Åland

Efter ett tags fundering beslutade jag mig för att följa med till Åland i år igen. Vi åker alltid varje år med gamla rasbo laget jag spelade med ett år 2007 eller om det var 2008. Ett jävligt roligt gäng att åka med, & nu kommer vi småttingar äntligen in på krogen därborta. Kommer bli en skit rolig resa, åland med ett härligt gäng, innebandy & fest tillsammans är inte allt för ofta den kombinationen händer nu för tiden. Blir en utmaning att vi åker min bil 4 stycken med kasst lokalsinne men det blir nog en upplevelse det med.  Lägger in lite bilder från förr, förra året, men kameran är med i år igen.

Kanske blir en till syn för gudarna i år igen om jag spelar ute, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0